reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Grossmann

Zuzana Grossmann

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Nie je mi ľahostajné, v akom svete budú vyrastať a žiť moje deti a my všetci. Záleží mi na tom, aby bol svet lepším miestom a k tomu môže prispieť každý tým najlepším zo seba. Preto podporujem Tvorivú spoločnosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako zmeniť (nielen) vzdelávací systém

Zuzana Grossmann

Ako zmeniť (nielen) vzdelávací systém

Čo dokáže jeden? A čo dokážeme všetci spoločne? Čokoľvek! Stačí chcieť!

  • 11. sep 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 58x
  • 0
Ako som začala svoju cestu za šťastím

Zuzana Grossmann

Ako som začala svoju cestu za šťastím

O tom, ako je možné začať cestu za šťastím som už písala, aj o tom, aké ma stretli predsudky a úvahy. Ale ako som sa dostala vôbec ku hľadaniu skutočného šťastia? Kde je tomu začiatok? Myslím, že v úprimnosti je kľúč. Takže...

  • 2. okt 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 153x
  • 0
Hovorím NIE násiliu v spoločnosti

Zuzana Grossmann

Hovorím NIE násiliu v spoločnosti

Takýto postoj mám ako člen našej spoločnosti. Rovnaký názov nesie nový projekt Medzinárodného spoločenského hnutia AllatRa. Poukazuje na to, aké dôležité je nemlčať, odhaľovať pravdu, ktorú sa mnohí snažia skrývať.

  • 26. sep 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 99x
  • 0
Cesta za šťastím začína voľbou dobra

Zuzana Grossmann

Cesta za šťastím začína voľbou dobra

Každý človek si aspoň raz za Život položil otázku, aké je jeho poslanie, prečo je tu a ako nájsť skutočné šťastie. No koľkí z nás už našli odpoveď? Môže sa zdať, že pre každého sa šťastie skrýva inde. Ale je to naozaj tak?

  • 22. sep 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 157x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu